La pandèmia ha portat molts canvis en tots els sentits. En aquest article ens centrarem en la demora en els lliuraments de mobiliari nou i el que això suposa per les empreses.

L’alta demanda de mobiliari nou sumat a l’escassetat i increment dels preus de les matèries primeres han provocat un desgavell en els plans de fabricació d’articles d’oficina nous, fet que provoca una afectació en els terminis de lliurament.

Concretament, s’estan demorant els lliuraments sense data concreta, és a dir, a l’espera que arribi la peça concreta que falta per acabar l’article però no tenen cap tipus de previsió.

En aquest context i amb la necessitat creixent de les empreses de renovar o ampliar espais de treball és on el mobiliari d’oficina d’ocasió fa un pas endavant.

La cultura del reciclatge, la reutilització i la recuperació està in creixendo per molts motius però també per necessitat en aquest moment.

Des de Mobles Oficina Ocasió sempre hem fet bandera de la nostra sensibilitat per valors com els que acabem de mencionar perquè és una realitat. Però, a més a més, som molt curosos en els articles que oferim. Des de fa més de 25 anys treballem amb el moble d’oficina de segona mà i d’ocasió i revisem i visem tots els articles abans de posar-los a la venda. Els nostres professionals tapissers i fusters s’encarreguen que els articles estiguin en perfecte estat.

El mobiliari d’oficina de segona mà és una molt bona oportunitat per equipar la teva empresa perquè pots tenir articles de grans marques en perfecte estat a un preu molt més econòmic que si fos nou i, a més, t’ho lliurem al moment. Consulta tot l’estoc a la nostra botiga online.

×